Je lepší se zaměřit na jeden vyhledávač nebo více?

Častokrát se klienti ptají, na který z internetových vyhledávačů by se měli vlastně zaměřit? Nebo by se měli orientovat podle více internetových vyhledávačů? Samozřejmě, že první vyhledávač, který takhle vyvstane v mysli, tak je Google. Ovšem existuje celá řada jiných, které také dokáží popohnat podstatnou část provozu na vaše webové stránky. Odpověď na tuto otázku je více či méně jednoduchá.lepíky s nápisy znázorňující pojmy, které nesmí podnikatel spustit z očí
 
Tím, že se zaměříte na jeden, se automaticky zaměřujete i na ostatní.
 
Proč tomu tak vlastně je? Protože ty „menší“ a slabší internetové vyhledávače s jistými odchylkami přebírají koncepty, které odpozorují od úspěšnějšího konkurenta. Proč taky ne? Takže pokud se budete zabývat například optimalizací obsahu a budete si prohlížet jednotlivé příručky pro správce webů od jednotlivých firem, zjistíte, že je tam spousta bodů, které se shodují. I přesto je však velice důležité dívat se také na menší odchylky a právě zde bude směřování webu hrát roli.
 
Valná většina podnikatelů se bude primárně zaměřovat na GOogle, protože odtud jde nejvíce uživatelů z vyhledávání na jejich webové stránky. Je to logické, protože je používán největším počtem uživatelů internetu. Navíc nabízí celou řadu nejrůznějších funkcí a nástrojů pro podnikatele, které dokáží usnadnit jejich existenci na internetu, ať už je to GOogle My Business, GOogle My Manufacturer nebo Google Maps. Podnikatelský subjekt dnes musí vyplnit spoustu míst na internetu, aby se dostal do popředí, taková jsou nyní pravidla hry. Je možné, že i tento gigant jednou podlehne novému a lepšímu konkurentovi a v ten čas bude třeba přeskočit na jinou loď, ovšem do té doby je nutné orientovat se primárně i zde.úspěch znázorněný rostoucím grafem na čtverečkovaném pozadí
 
To ovšem neznamená, že bychom měli opomenout i další.
 
I z ostatních vyhledávačů totiž může přicházet na vaše weby notná dávka uživatelů a bylo by tak bláhové, pokud byste web v rámci možností nepřizpůsobili i jim. Jednoduchá seo optimalizace webu SEOlight dokáže udělat hotové zázraky, pokud je provedena profesionálem. Tak proč do toho nejít?